Friday 2 December 2011

hidup kita 3

Assalamualaikum....

lama da x bg nasihat tuk korg semua. so kali ni aku nak bncg pasal perasaan org lain. ramai antara kita yg x brape kisah ttg perasaan org lain ble da ada kwn yg sama taraf means dr segi kewangan da personaliti. tp bkn aku. aku ada sorg kwn yg x berapa nak cerdik tp bekerja gomen dan sorg lg buat bisness.

nak di jadikan cerita, walaupon aku msk blaja plg lambat tp aku antara org yg berjaya dr segi pendapatan. so aku nak tnya korg kalau korg gaji lbh dr 4k korg hangout x dgn org yg gaji 2k kebawah. aku rase x semua mcm tu. tp tak bg aku. aku still lepak dgn dorg walaupon aku yg terpaksa kluar duit berkali2 sbb bg aku duit tu bkn hak aku 100%. so aku still share dgn dorg walaupon aku x der duit da.

so korg kene la jg hati kwn2 korg biarpon x setaraf ngan korg. berigt sblm terlambat...

nota kecik>biar kita happy ble tgk org lain happy...

No comments:

Post a Comment