Friday 1 April 2011

HOW TO START???

setelah sekian lama meng'godeh' blog2 org...akhirnya blog sendiri tercipta...so, sebagai permulaan mcm biasa la kan...sesi pengenalan...mcm x biasa buat masa kat skolah2 dlu...bgn sorang2 pastu knal kan diri...yedak???...skip that part...now i have to choose...blogger yg mcm mane aq nak jd...adakah yg slumber mcm Blog Hanjeng (ko mmg sempoi bro)...atau yg tersusun mcm Tempur Sang Laksamana (sabo cikgu pasal anak2 murid tu)...atau yg meliputi kedua2 nya mcm KAMIHIDUP dan The Famous Abang (korang pon cool gak)...tp aku rase baik aq jd diri aq...sbb aku lg teruk dr korang kot (kadang2 jela)...so, enjoy reading everybody...

4 comments:

  1. be your first follower :) tq 4 comment in my blog... :) go go and gudluck :)

    ReplyDelete
  2. anyway thanks n congrate sbb jd first follower.nnti amik adih k.haha

    ReplyDelete
  3. fuyyoo...fest time aku jadi orang seken flow blog orang

    ReplyDelete
  4. silent>congrate kat aku sbb bg ko pluang.kalo aku x create blog ni aku rase ko x merasa lg jd seken fllwr.~wink~wink~(fenomena wink2)kah2..

    ReplyDelete