Tuesday 5 April 2011

kitaran hidup.

oleh kerana diserang insomnia secara beramai2, so aku nekad tuk x nak tdo pg td . tuk mengisi masa pg, aku tgk lah mhi (under tjk 77 cara melembut kan hati lelaki) . so sengaja aku bwat entry nih tuk kita sama2 pk dkat mane kt skang .

1- saya x peduli dan saya x cinta. (sebelum berkenalan mmg msg2 sombong kah3)
2- saya x cinta tp saya peduli. (tudia da start da kenal2 tkar no tepon, mms bagai)
3- saya cinta dan saya peduli. (ni tgh syok bercinta and diawal perkahwinan. pntg hilang da sebok msg tanya kat mana bagai mcm disoal siasat)
4- saya cinta tp x peduli. (yg ni biasa kalo org da lama berumah tgga dan tahap kepercayaan yg tggi terhadap psgn. contoh nya kalo kita tnya nenek kita kat mane atok. mesti nenek jwb "ntah la atok ko, ada kot kat kdai kopi bwh tu)...

so, nilai lah diri kita kat no brape kt skang...

nota kecik>aku msh lg x tersenarai dlm suma diatas. huhu.

No comments:

Post a Comment